DUK - Dažniausiai užduodami klausimai
Siekdami palengvinti apsipirkimą mūsų svetainėje, išskyrėme dažniausiai užduodamus klientų klausimus. Jei neradote, kas jus domina, atsiųskite mums užklausą susisiekimo formoje, telefonu ar el. paštu, ir mes mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.
-Kaip pirkti?
Pirkti iš mūsų internetinės parduotuvės yra lengva ir greita. Kai nuspręsite dėl prekės, turite ją įdėti į savo krepšelį ir pereiti prie mokėjimo, kur įveskite savo pristatymo duomenis ir patvirtinsite pirkimą.
+Kaip į krepšelį įtraukti daugiau produktų?
Įdėję vieną produktą į savo krepšelį, pasirinkite 'Tęsti apsipirkimą', kad pridėtumėte daugiau produktų. Įdėję norimus produktus į krepšelį, eikite į mokėjimą ir įveskite savo pristatymo duomenis.
+Ar norint užsisakyti reikia prisijungti?
Ne. Galite įsigyti neprisijungę prie svetainės.
+Kas pristato prekes?
Prekės pristatomas per kurjerių tarnybą. Mes pasiliekame teisę pakeisti siuntinių pristatymo sutartinį partnerį.
+Kaip greitai išsiunčiate prekes?
Nuo to momento, kai patvirtinsite pirkimą, siunta bus pristatoma kurjeriui per vieną darbo dieną, o pristatymo į jūsų adresą galite tikėtis ne vėliau kaip per penkias dienas nuo prekių išsiuntimo.
+Kaip sumokėti?
Mokėjimas atliekamas grynaisiais pristatant, t. pasiimant pakuotę. Mokėjimą taip pat galima atlikti naudojant „PayPal“, kreditinėmis kortelėmis ir mokėjimo nurodymais, jei tai nurodyta pardavimo puslapyje.
+Papildomos paslaugos
Jei mokėdami nusprendėte dėl prioritetinio pristatymo, tai reiškia, kad mes pirmiausia apdorosime jūsų užsakymą ir nedelsdami išsiųsime produktą.
Pirkdami galite sumokėti papildomai už prekės draudimą, o tai reiškia, kad jei transportavimo metu bus padaryta žala, sugadintą produktą pakeisime be nereikalingų klausimų.
+Ar produktus galima atsiimti asmeniškai?
Asmeninio prekės atsiėmimo galimybės nėra, nes tai internetinė parduotuvė ir mes neturime fizinio padalinio. Pirkti galima tik per svetainę.
+Duomenų saugumas
Mūsų svetainėje apsipirkimas yra ypač saugus. Mes naudojame pažangiausius šifravimo metodus ir kitus saugos protokolus, kad klientų duomenys būtų 100% saugūs.
Jūsų duomenys yra apsaugoti ir mes jais nesidalinsime su trečiosiomis šalimis. Jūsų asmens duomenis naudosime tik užsakymo tikslais, taip pat tam tikrai informacinei medžiagai siųsti.
+Noriu užsisakyti didesnius produktų kiekius! Kaip aš galiu tai padaryti?
Jei norite užsisakyti didesnį produktų kiekį arba bendradarbiauti su mumis, susisiekite su mumis per kontaktinį puslapį ir susitarkite dėl įvairių bendradarbiavimo galimybių.
+Kaip galiu grąžinti prekę?
Pirkėjas privalo raštu pranešti pardavėjui apie ketinimą atsisakyti pirkimo ne vėliau kaip iki termino, nurodyto puslapyje, kuriame jis įsigijo prekę.
+Aš užsisakiau produktą, bet jis dar nepristatytas, su kuo turėčiau susisiekti?
Tuo atveju, jei suplanuotas pristatymo laikas praėjo ir jūs dar negavote prekės, atsiųskite mums užklausą klientų aptarnavimo el. pašto adresu, esančiu svetainės apačioje.